11 Feite Van Advertensies

gp solutions1.Meer as $500 miljard dollar word spandeer op reklame elke jaar wêreldwyd.– Dit is eenvoudig ‘n bewys dat die advertensies is belangrik en meer en meer organisasies rondom die wêreld besef dat belangrikheid.

2.Baie navorsers argumenteer dat die advertensies is die mees kragtige kunsvorm op aarde. – As jy kyk na ‘n advertensie op TV of in ‘n tydskrif mens dikwels nie besef hoeveel werk gaan in die maak van die advertensie. Dit is om ‘n visie en draai dit in iets tasbaar. Ek kan beslis sê dat dit nie ‘n maklike taak waarneming van die kreatiewe span van die SB Magazine. Dit neem kreatiwiteit, tyd en tegniese vaardighede wat nie almal kan besit.

multichoise

3.Die meeste horlosies vertoon in advertensies is ingestel om 10:10 omdat die hande van die horlosie raam en die horlosie merk maak ‘n glimlaggende gesig. – My eerste reaksie … “Regtig? Ek wonder of hul verkope sou afneem as hulle sit dit aan ‘n ander tyd. “Ek wonder nog steeds dat.

4.Adverteerders bewustelik probeer om ‘n “nag” -faktor te skep deur die bombardeer kinders met advertensies en moedig hulle produkte om te gewild geword om te koop. – Ek oor hierdie gepraat het voor en kinders het ‘n groot hoeveelheid van die invloed oor dit wat hulle ouers koop.

hoender5.Navorsers daarop ‘n korrelasie tussen seksuele beelde in kinders se advertensies en ‘n toename in eetversteurings onder meisies. – Hoekom is daar enige seksuele beelde in kinders se advertensies in die eerste plek?? Ongeag, maak seker dat jou advertensies is nie skadelik op enige manier aan jou teikenmark, veral met die jeug hulle is baie sensitief wanneer dit kom by hierdie.

6.In 2006 Microsoft spandeer $11.5 miljard aan advertensies. In dieselfde jaar het Coca-Cola spandeer $2.5 miljard, Yahoo spandeer $1.3 miljard, eBay spandeer $871 miljoen, Google spandeer $188 miljoen en Starbucks spandeer $95 miljoen. – As maatskappye so groot soos hierdie kan dat die advertensies besef is belangrik genoeg om hierdie baie geld te spandeer op, moet ek nog meer sê?

bbl7.Adverteerders ‘n beroep op verskeie algemene sielkundige temas mense te motiveer om hulle produkte te koop. Mees algemene sielkundige beroep sluit seks, selfbeeld, vrees en gesag. – Ek is nie noodwendig sien dit nie as ‘n slegte ding, Alhoewel sommige mense dit kan sien dat die pad. Ek sien dit as daar ‘n behoefte om ‘n sterk sielkundige reaksie te hê om te wees, so as jou verbruikers om enige reaksie by al wat dit beteken dat jy ‘n produk wat ‘n behoefte wat hulle het voldoen. Net ‘n gedagte.

8.Baie kinders is ingeprop in ‘n soort van media vir meer as 7 uur per dag, wat beteken dat hul blootstelling aan advertensies is op rekord vlak. – Nou het ek durf jy my vertel adverteer aan die jeug van vandag is ‘n vermorsing van jou tyd en geld.

car wash9.‘N nuwe soort van advertensies genoem “virale advertensie” gebruik blogs en e-pos van ‘n produk of diens te bevorder. – Dit is nie ‘n groot vorm van reklame, maar dit kan wees vir jou as jy wil graag meer onkonvensionele manier van adverteer om te probeer. Ek weet ek gebruik dit elke nou en dan net die beste jeug bemarking maatskappy te adverteer in die land, SB. 

10.Die internet deel van advertensies is verwag om te styg tot 31% deur 2016. – Almal gaan digitale; dit is makliker en meer koste-effektiewe.

11.Byna 1 in 6 volwassenes spandeer 40 uur per week TV kyk. – Dit is ‘n baie van die TV-! Egter, TV is ‘n uiters effektiewe vorm van adverteer vir baie jare en selfs al dinge verander ek voel nog steeds dit sal op die manier bly vir ‘n rukkie.